Zimski planinski tabor na Vogarju

Letošnji zimski tabor je domoval v Kosijevem domu na Vogarju. Od petka do nedelje je tu potekal  zimski planinski tabor PD Iskra Ljubljana.

Zbralo se nas je 14 nadebudnih planink in planincev in tudi trije nenapovedani gostje, ki so se povzpeli do koče za nekaj ur, kjer so  nas prišli le pozdraviti.

Prvi dan smo se zjutraj najprej povzpeli do doma na Vogerju. V koči smo se imeli pred večerjo kar nekaj za povedat in se dogovorili tudi turo za naslednji dan, kar je bil tudi glavni pohodni dogodek tabora.

Drugi dan planinskega tabora je bil tako namenjen celodnevni turi. Zaradi mehkega in mokrega snega smo se odločili za pot do Planine jezero. Bila je skoraj celodnevna tura. Tokrat ni bilo sonca, mi vsi pa smo od sreče sijali kot sonce. Po celodnevni hoji in odlični in obilni večerji smo se naličili, oblekli in postali planinsko-pustna skupina. Prijetni oskrbniki so nam vrteli odlično glasbo, se družili z nami in ocenili maske. Za skupinsko masko Sneguljčica in 7 palčkov je poskrbela Nada, hvaležni smo ti! Tudi po po razglasitvi ocen za maske, smo nadaljevali pustno rajanje s plesom in petjem do poznih večernih ur.

V nedeljo smo zaključili tri dnevni zimski tabor na Vogarju. Po zajtrku smo zopet napolnili nahrbtnike, ki niso bili bistveno lažji od petka in je sledil spust z Vogarja v Staro Fužino.  Šoferji so nekoliko pohiteli pred nami, da so nam iz parkirišča pripeljali avtomobile. V toplem sončnem vremenu smo po kratkem dogovoru šli tako še na sprehod iz Ukanca do Koče pri Savici. Janez in Igrid pa ta v tem času izkoristila tekaško progo in presmučala kar 18km.

Na koncu smo se ustavili še lokalu v Bohinjski Bistrici, kjer smo strnili sklepne misli in se na koncu zadovoljni z uspešno izpeljanim taborom odpravili domov.

Foto 1. dan

Foto 2. dan

Pustovanje v koči

Foto 3. dan

Po Alenkinem in Adrijaninem prispevku v FB priredil Marjan

Klik na sliki za ogled albuma s pohoda.