Izlet na Čemšeniško planino

Kot običajno opis izleta začenjam z vremenom. Ker so bili ta dan poleti v Planici, sem še posebno pozorno spremljal vremensko napoved. Napovedano je bilo lepo sončno vreme, z temperaturami do 20 st.Celzija, kar se je tudi uresničilo. Le, da je bilo na Štajerskem, kamor smo mi krenili, Že zjutraj oblačno. Drugače je bilo pa kar toplo, ravno prav za današnji potep na Čemšeniško planino. Zjutraj smo se zbrali, ob polno zasedenem parkirišču pod halo Tivoli, ob 7.30 uri in z avtomobili krenili po avtocesti do Trojan. Nato po lokalni cesti do Šentgrohota. Pri cerkvi smo pustili svoje jeklene konjičke in vzeli pod pod noge proti planini. Najprej kakšnih par kilometrov po asfaltu nato pa navkreber po gozdni poti. Bila je zelo prijetna, tlakovana z smrekovimi iglicami in potem, višje, tudi zasnežena. Po kakšnih dveh urah smo prispeli do Črnega vrha, kjer smo morali “obvezno” žigosati svoje dokumente, kot dokaz, da smo zmagali. Na povratku je bila potrebna večja pazljivost, ker je bila pot nekoliko poledenela. Luka je enkrat kar podrsal po tleh. Na srečo je imela večina še dve dodatne opore, to je palice in zato je šlo vse veliko lažje. Razen prijetnih pogledov na bližnje in daljne hribovje in doline smo se nekateri “napasli” oziroma nabrali čemaž, ki je rasel ob poti. Pravijo, da je zelo dober v solati. To je po okusu, česnu podobna rastlina in menda, pomaga pri želodčnih težavah. V Domu na Čemšeniški planini smo se še malo okrepčali in tako z novimi močmi prispeli, nazaj do avtomobilov. Tu smo morali kolektivno “vdreti” v avto, ker je eden od planincev zaklenil svoje ključe. Glavno vlogo pri tem je imel Jaka, ki je najbolj izkušen pri takih poslih. Uspešno smo stvar izpeljali z žico in izvijačem. Tako smo omogočili nesrečnemu planincu, srečen povratek domov in to brez kakršnih koli posledic. Izlet je bil zelo prijeten in se tudi dogovorili, da pridemo spet na naslednji izlet, kateri bo okoli 10. aprila na Koprski Kras. Vse vas, že danes vljudno vabim, da se udeležite tega izleta in da že danes rezervirate ta termin.